Hax빙글
12.09.15
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Androiddatacom.gameloft.android.GAND.GloftA7HP filesdataDeviceConfigDeviceConfig.xml

Gameloft considers Tegra3 devices as "android_medium" two steps below the full android_high mode
게임로프트는 테그라3 장비를 android_high에서 두 단계 낮은 android_medium으로 생각합니다.

This will improve the graphics for Asphalt 7 on the One X without a hit on the frame rate
이 컨픽은 HTC One X(대표적인 테그라3 장치)에서의 아스팔트 7 그래픽을 프레임 하락없이 향상시켜줄 것 입니다.

Runs smooth as butter with interactive governor and aggressive minfrees (all GL games are very heavy on RAM)
Interactive 가버너와 램 관리를 aggressive로 해두면 버터처럼 부드럽게 돌아갑니다.(모든 게임로프트 게임은 많은 RAM을 잡아먹음)

- Added full dynamic reflections without frame rate skip
-프레임 스킵없는 실시간 반사광

- Added traffic shadows
-일반 차량에 그림자 추가

- Added blur effect on impact
-충돌 시 모션블러 이펙트

- Use high quality car shader
-자동차에 고품질 쉐이더 사용

- Use second render targert (bloom)
-두번째 렌더 타겟 사용(블룸:퍼져나가는 빛효과)

- Added swf post effect
-swf post 이펙트 추가(???)

- Added car reflections in garage
-차고에서 차량 반사광 추가

- Increased car detail in gameplay and in garage vs SGS3
-SGS3에 대비해 게임플레이 및 차고에서의 차량 디테일 상승

No hope in using the High map mode which includes higher detailed tracks with better textures and buildings' window reflections, because its killing the frame rate
더 나은 텍스쳐와 건물 창문 반사광과 더 높은 디테일의 트랙을 보여주는 하이맵 모드는 프레임을 하락시키기 때문에 기대하지마세요.

No hope in fixing the texture clipping issues since this game like many other GL games simply ignores to do any specific considerations for the NV GPU and its methods on Tegra 3 devices
이 게임과 다른 게임로프트 게임들은 NV GPU와 테그라 3를 위한 특정 선택안들을 무시하기 때문에 텍스쳐 겹침문제 수정을 기대하지 마세요.

원문 : http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=28280469&postcount=772
다운로드 : http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1176798&d=1341416200

그래픽은 향상되면서 렉은 줄어드네요(넥7)
오역,오타 지적 부탁드립니다
댓글 2
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